lørdag 15. desember 2012

Jul i huset.

Dagene går og plutselig er det 15.desember allerede.Julen er snart her og pynten er hentet fram fra kjelleren og mose og kongler er tatt inn i varmen.I dag ble til og med juletreet hugget og har fått plass i juletrefoten.De som kjenner meg rynke gjerne nesa over at jeg har tatt inn treet allerede for her i huset har det vært tradisjon at treet blir pyntet  lillejuleaften.I år fant jeg derimot ut at det skal få komme  inn tidligere og spre sin glede litt lengre i og med at jeg hiver det ut igjen før nyttår;-)

Her kommer noen bilder fra en julepyntet stue:
















Jeg er så heldig at jeg har fått nytt kamera av gubben til bursdag og julegave så nå slipper jeg å låne Emilie sitt og gleden er stor både hos meg og henne.Vet jeg skal ta bilder på dagen for å få best mulig lysforhold,men da viste lysene så dårlig at i dag går jeg i mot min kjære svigerinne og fotograflærer Lillians ord og tar bilder på kvelden ;-) .
Nå håper jeg at vi kan få tid til å pynte juletreet i morgen før vi skal i selskap,så kanskje det kommer ett bilde og to i morgenkveld også :-) .

Klem Cecilie

1 kommentar:

  1. hehe! det går veldig bra =P Koselig me stemningsbilde frå kvelden og :) Du har møje fint du!

    SvarSlett