søndag 11. november 2012

Barnedåp.

Da har vi hatt barnedåp for vår lille Theodor.Tida går så fort og vår nydelige gutt er i dag 2 måneder allerede. Dagen begynte på et alldeles fullt Riska misjonshus med et flott møte og en fin og høytidelig dåp.Resten av dagen ble feiret i kjeller på misjonshuset med familie og venner.



Jeg og mamma var nede lørdag kveld å pyntet bordene med lykter,speil,blomster og servietter.




Vi brukte hvite grenroser,brudeslør og noen blomster som minnet litt om tusenfryd i oppsatsene.Grener av hjerteblader la vi på bordet for å binde sammen det hele,samt gi bordet litt mer farge.Mamma hadde også heklet blomster som vi la ved siden av lyktene.Dessverre har jeg ingen bilder av lyktene,men de laget vi selv med hjelp av frostlakk og forskjellige glass.




Jeg valgte og ikke ha bordkort,men heller bilder av Theodor som min kjære svigerinne Lillian har tatt.Bildene ble lagt oppå tallerken sammen med servietten som ble brettet som et hjerte. "Oppskriften" på brettingen til hjertene fant jeg her: http://www.videojug.com/film/how-to-fold-a-heart-napkin .





Dåpsbarnet selv av ganske så fornøyd med å sove gjennom store deler av dagen.Noen bilder ble det heldigvis.Dåpskjolen er det mamma som har sydd og den er blitt brukt til alle mine 4 barn,jeg er nemlig så heldig at mamma har sydd den bare til meg og mine barn.




Tilslutt et bilde av Theodor sammen med far og mamma.

Nå er det muffins spising her i huset:-) Ha en fin søndag!

Cecilie

1 kommentar:

  1. det va såå fint pynta! Åsså så koselig familiebilde med salem:) det likte eg! :)

    SvarSlett