søndag 24. juni 2012

Ny stol.

Da var det på tide med et nytt innlegg:-)
I det siste har jeg hatt et nytt omtrekkingsprosjekt nemlig en rokokko lenestol.Denne var ganske lett å trekke om i forhold til sofaen og den andre stolen noe som gjorde at det ble enda kjekkere å holde på med. Jeg er vertfall veldig fornøyd med resultatet og skulle gjerne hatt den selv dersom fargen hadde passet inn hos meg. 


Nå skal det sies at jeg har en til slik stol som skal trekkes om slik at den passer inn her i huset,men det får bli etter ferien.Nå er den lagt ut til salgs på finn.no så får vi se om noen synes den er like fin som jeg;-)
Har ikke før bildet på dataen og sitter å ser fotballkamp så gidder ikke gå ned,men skal se hva jeg får gjort i morgen.Her er vertfall resultatet:











2 kommentarer:

  1. Så fine!! Eg ønske meg ein sånn t 30årsdagen, ok? ;)

    SvarSlett
  2. Ska prøva å huska på det,godt det e någen år te:-)

    SvarSlett