torsdag 19. april 2012

Bedre tider...

I og med at jeg er gravid har ikke formen vært på topp,nå er den oppadstigende og det fører til at jeg endelig kan ta fatt på noen av prosjektene min.


For lenge,lenge siden begynte jeg omtrekking av en rokokkosofa og to stoler som hørte til.Da jeg var nesten ferdig med en stol og sofaen fant jeg til min store fortvilelse ut at jeg har hevet det gamle stoffet til stolene og dermed ikke har en mal til den siste stolen.Dette førte til at jeg sluttet av hele greiene og har bare latt det stå,men nå er gnisten tilbake og jeg har endelig tatt grep for å få gjort dette prosjektet ferdig.
Nå har jeg begynt med siste finish som er å ta beis på det malte treet i sofaen og stolen,i håp om få det hele til å se slitt og gammelt ut.Her er noen før etter bilder:

                                                                           Før:


Etter:




2 kommentarer:

  1. Så kjekt med innlegg! Du e døktige:) Glede meg t å sjå meir!

    SvarSlett
  2. Futti så flinke du e!! :D Det blei jo kjempe fint!! Kjekt me blogg! ;)

    SvarSlett